O polskim handlu detalicznym, zmianach w konceptach sklepowych oraz najnowocześniejszych rozwiązaniach rynkowych rozmawiamy z Bogdanem Łukasikiem, Przewodniczącym Rady Nadzorczej w Modern-Expo Group. Czytaj więcej »
O polskim handlu detalicznym, zmianach w konceptach sklepowych oraz najnowocześniejszych rozwiązaniach rynkowych rozmawiamy z Bogdanem Łukasikiem, Przewodniczącym Rady Nadzorczej w Modern-Expo Group. Czytaj więcej »
O rynku chemii gospodarczej, prężnie rozwijającym się portfolio, a także promocji produktów na zagranicznych targach branżowych rozmawiamy z Violettą Kanią, Commercial Director w firmie Ravi Sp. z o.o. Czytaj więcej »
O zdrowych przekąskach, ważnym wsparciu reklamowym oraz świątecznej ofercie rozmawiamy z Anną Sambor, Dyrektor Marketingu Bakalland S.A. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Andrzeja Zalewskiego, Dyrektora Marketingu BZK Alco kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
O zdrowej i silnej marce HELIO rozmawiamy z Leszkiem Wąsowiczem, Prezesem Zarządu HELIO. Czytaj więcej »
O rynku słodyczy, wymaganiach polskiego konsumenta, a także rozwijającym się segmencie gum do żucia rozmawiamy ze Stephane Tikhomiroff, Dyrektorem Zarządzającym, Perfetti Van Melle Polska. Czytaj więcej »
Jacek Żurowski, Dyrektor Regionalny Zebra Technologies w Europie Środkowej Czytaj więcej »
O rozwoju portfolio produktowego, nowych wyzwaniach i strategii firmy, a także o emocjach związanych ze słodyczami, magii czekoladowych przysmaków i ulubionych czekoladkach opowiada Juozas Daunys, Prezes MIESZKO. Czytaj więcej »
O słodyczach z lubelskiej „Pszczółki”, rozwoju kategorii produktów funkcjonalnych, a także planach na przyszłość - rozmawiamy z Robertem Rudnickim, nowym Prezesem Fabryki Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o. Czytaj więcej »
O cydrze i winie rozmawiamy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu AMBRA S.A. Czytaj więcej »
O znakomitych alkoholach, rozwoju biznesu oraz wyjątkowej butelce „z historią” rozmawiamy z Prezesem BZK Alco Grzegorzem Głuchem. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Joanny Kwiatkowskiej, Kierownik ds. Komunikacji w Kompanii Piwowarskiej kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
Wiele firm coraz większą wagę przywiązuje do współpracy z lokalnymi społecznościami. To, co wzbudza największą ciekawość, to odpowiedź na pytanie, jaki jest cel zaangażowania w ten obszar aktywności. Właśnie na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
O trendach żywieniowych, nowym bezglutenowym musli oraz promocji marki Sotelli opowiada Karolina Klimaszewska, Kierownik ds. Marketingu i Promocji, Pol-Foods. Czytaj więcej »
O własnym pomyśle na biznes, branży mleczarskiej i rozwoju kategorii serowych rozmawiamy z Edwardem Bajko, Prezesem Spółdzielczej Mleczarni Spomlek. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Patrycji Sikorskiej, Manager PR i Marketingu Strategicznego w Spółce TiM kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Tomasz Tarczyński, Tarczyński S.A. Czytaj więcej »
O polskim rynku mleczarskim, trendach prozdrowotnych i innowacyjnych produktach rozmawiamy z Markiem Wojtyną, Prezesem Zarządu DANONE Sp. z o.o., Dyrektorem Rynku Polska i Kraje Bałtyckie. Czytaj więcej »
O sukcesie chorwackich piłkarzy, zamiłowaniu Polaków do kuchni śródziemnomorskiej oraz o genezie nazwy firmy i jej portfolio rozmawiamy z Hrvoje Puhalo, Prezesem Zarządu Podravka Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Bartosza Demianiuka, Prezesa Zarządu EWA Krotoszyn S.A. kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
O wyjątkowej fabryce Wedla, wyzwaniach na rynku czekolady, planowanych nowościach oraz intensywnej kampanii letnich nowości rozmawiamy z Moniką Kolano-Wysokińską, Dyrektor Marketingu w Lotte Wedel. Czytaj więcej »
O licznych nowościach w portfolio, reformulacji produktów, działaniach marketingowych oraz o szczegółach programu „Działaj z imPETem” rozmawiamy z Bartłomiejem Kubackim, Senior Sales Activation Managerem w PepsiCo. Czytaj więcej »
O portfolio produktowym łączącym tradycję jak również innowacyjność oraz o rosnącym znaczeniu żywności ekologicznej rozmawiamy z Wojciechem Abramczykiem Wiceprezesem Zarządu ds. Handlu w firmie Polskie Młyny. Czytaj więcej »
O tradycyjnej produkcji wędlin, planach na przyszłość i trwających akcjach promocyjnych rozmawiamy z Grzegorzem Zychem, Wiceprezesem firmy Dobrowolscy. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Zenona Badyry, Prokurenta, Dyrektora Sprzedaży i Marketingu w firmie KUHNE Polska Sp. z o.o. kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
Hochland przygotował nowe propozycje dla fanów gotowania kultowych dań na ciepło, w domowym zaciszu. Nowe sery Hochland po stopieniu idealnie się ciągną, nadając przekąskom takim, jak pizza, tosty, burgery – oryginalny smak. Na temat nowych produktów rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
O rynku alkoholi, pozycji firmy i alkoholowych hitach tego lata rozmawiamy z Robertem Kabotem, Head of Assortment Management Department w MV Poland. Czytaj więcej »
O sile marki i odświeżeniu wizerunku linii łowickie, wprowadzanych na rynek innowacjach i wyjątkowych produktach, a także trendach na rynku i planach na przyszłość – rozmawiamy z Wiceprezesem ds. Handlu i Marketingu Wojciechem Jezierskim z OSM w Łowiczu. Czytaj więcej »
O najgorętszych trendach na rynku kawy, ale także o propozycjach na lato i planach na przyszłość rozmawiamy z Grzegorzem Zduniakiem, Brand Managerem w Strauss Cafe Poland. Czytaj więcej »
O wejściu w kategorię wody, bogatym portfolio produktowym i międzynarodowym sukcesie biznesowym – rozmowiamy z Wiesławem Włodarskim, Prezesem Zarządu FoodCare. Czytaj więcej »
Rozmowa ze Stéphane'em Tikhomiroffem, Dyrektorem Generalnym w...
Grupa Carlsberg realizuje ambitną strategię ESG, której...
Krzysztof Lechowicz, Category & Perfect Store Manager w Velvet...
Rozmowa z Tomaszem Walickim – Dyrektorem marketingu Foxy...
Wywiad z Krystyną Niesłuchowską, regional marketing...
Mondelez Polska, lider w branży przekąsek, ogłasza dwa nowe...
71 proc. osób po 60. roku życia chce pracować. Główną...
Jako czołowe marki w Polsce i liderzy w swoich kategoriach...
Marka lodów i hollywoodzki aktor ponownie łączą siły, by...
Na rzecz lokalnych organizacji non-profit...
22 kwietnia, miliony osób na całym świecie świętuje...
Celem partnerstwa jest zapewnienie sklepom i konsumentom...
Królowa letniego orzeźwienia – lemoniada słodzona miodem...
Marka Cappy wprowadza do swojego portfolio nową linię...
Spicy Beef, Teriyaki oraz Chicken. Produkty są już dostępne...
Co może pomóc w radzeniu sobie ze stresem, stanowić zastrzyk...
To nie tylko drink, ale cała filozofia życia...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
Ruszyła majowa promocja z PAYBACK ...
W dobie cyfrowego szumu i coraz szybszych decyzji zakupowych...
„Nieźle zamieszaj w kuchni!”...
Nowoczesny, inspirujący spot został stworzony z myślą o...