Trzy pytania do Marcina Skowrona, Wiceprezesa Zakładów Tłuszczowych „Bielmar” kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Marcina Skowrona, Wiceprezesa Zakładów Tłuszczowych „Bielmar” kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
Rozpoczyna się 25 rok istnienia firmy Hochland w Polsce, czas zacząć uroczyste obchody tego pięknego jubileuszu – na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
O kategoriach de luxe, ciekawych kampaniach i wielbicielach „Gry o Tron” opowiada Anna Jakóbczak, Commercial Planning & Activation Manager, Customer Marketing, DIAGEO. Czytaj więcej »
Polski handel ostatnich lat wymaga nowoczesnego i świeżego spojrzenia nie tylko na sposób sprzedaży, ale też wygląd placówek. Wojciech Kruszewski, Prezes Zarządu Lewiatan Holding opowiada o zmianach jakie przeszły sklepy pod ich szyldem oraz o planach na najbliższy czas. Czytaj więcej »
O powstaniu Muzeum Polskiej Wódki, wartości chronionego oznaczenia geograficznego oraz przyszłości Polskiej Wódki rozmawiamy z Andrzejem Szumowskim, Prezesem Zarządu Stowarzyszenia Polska Wódka/Polish Vodka Association (PVA). Czytaj więcej »
O oczekiwaniach polskiego konsumenta, trendach na rynku i świeżo palonych kawach MK Cafe Fresh rozmawiamy z Jackiem Gunerem, Prezesem Zarządu, Dyrektorem Generalnym Strauss Cafe Poland Sp. z o.o. Czytaj więcej »
Lubi Bieszczady, pewne małe miasteczko we Włoszech, podróże po świecie, jazdę motorem, rolki i nurkowanie. Latem możemy go spotkać na żaglówce na Jeziorze Solińskim. Często też robi zakupy w swoim sklepie, ale lubi tam wtopić się w tłum. Krzysztof Tokarz, Prezes GK Specjał – w zupełnie innej – prywatnej odsłonie. Czytaj więcej »
O trendach żywieniowych rozmawiamy z Arturem Gajewskim, Dyrektorem Marketingu w firmie Purella. Czytaj więcej »
Śniadania koniecznie z serami! W ofercie Hochland jest mnóstwo hitów, które są fantastycznym elementem porannych posiłków. Na temat śniadań rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Małgorzaty Infeld, Senior Brand Managera Finlandia Vodka w Brown-Forman Polska, kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
O wyzwaniach oraz sukcesach minionego roku oraz o rozbudowie Centrum Badań, Jakości i Rozwoju w Bielanach Wrocławskich rozmawiamy z Januszem Idczakiem, Prezesem Mondelez Polska oraz dr Adamem Gajewskim, Dyrektorem Centrum RDQ w Mondelez International. Czytaj więcej »
O bieżącej sytuacji w polskim handlu detalicznym i hurtowym, a także perspektywach rozwoju – rozmawiamy z Krzysztofem Tokarzem, Prezesem Grupy Kapitałowej Specjał. Czytaj więcej »
O podstawowej misji firmy – „Czujesz się dobrze, czynisz dobrze”, w którą wpisują się wszystkie projekty realizowane przez Wawel, jak m.in. „Dobre Składniki”, program „Serce Rośnie”, fundacja „Wawel z Rodziną” czy projekt „Wolność Wyboru” – rozmawiamy z Tadeuszem Czarnieckim, Dyrektorem Marketingu w firmie Wawel. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Radosława Maziarza, Dyrektora Handlowego Excellence S.A. kieruje Monika Górka. Czytaj więcej »
O polskim handlu detalicznym, zmianach w konceptach sklepowych oraz najnowocześniejszych rozwiązaniach rynkowych rozmawiamy z Bogdanem Łukasikiem, Przewodniczącym Rady Nadzorczej w Modern-Expo Group. Czytaj więcej »
O rynku chemii gospodarczej, prężnie rozwijającym się portfolio, a także promocji produktów na zagranicznych targach branżowych rozmawiamy z Violettą Kanią, Commercial Director w firmie Ravi Sp. z o.o. Czytaj więcej »
O zdrowych przekąskach, ważnym wsparciu reklamowym oraz świątecznej ofercie rozmawiamy z Anną Sambor, Dyrektor Marketingu Bakalland S.A. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Andrzeja Zalewskiego, Dyrektora Marketingu BZK Alco kieruje Joanna Kowalska. Czytaj więcej »
O zdrowej i silnej marce HELIO rozmawiamy z Leszkiem Wąsowiczem, Prezesem Zarządu HELIO. Czytaj więcej »
O rynku słodyczy, wymaganiach polskiego konsumenta, a także rozwijającym się segmencie gum do żucia rozmawiamy ze Stephane Tikhomiroff, Dyrektorem Zarządzającym, Perfetti Van Melle Polska. Czytaj więcej »
Jacek Żurowski, Dyrektor Regionalny Zebra Technologies w Europie Środkowej Czytaj więcej »
O rozwoju portfolio produktowego, nowych wyzwaniach i strategii firmy, a także o emocjach związanych ze słodyczami, magii czekoladowych przysmaków i ulubionych czekoladkach opowiada Juozas Daunys, Prezes MIESZKO. Czytaj więcej »
O słodyczach z lubelskiej „Pszczółki”, rozwoju kategorii produktów funkcjonalnych, a także planach na przyszłość - rozmawiamy z Robertem Rudnickim, nowym Prezesem Fabryki Cukierków „Pszczółka” Sp. z o.o. Czytaj więcej »
O cydrze i winie rozmawiamy z Robertem Ogórem, Prezesem Zarządu AMBRA S.A. Czytaj więcej »
O znakomitych alkoholach, rozwoju biznesu oraz wyjątkowej butelce „z historią” rozmawiamy z Prezesem BZK Alco Grzegorzem Głuchem. Czytaj więcej »
Trzy pytania do Joanny Kwiatkowskiej, Kierownik ds. Komunikacji w Kompanii Piwowarskiej kieruje Monika Kociubińska. Czytaj więcej »
Wiele firm coraz większą wagę przywiązuje do współpracy z lokalnymi społecznościami. To, co wzbudza największą ciekawość, to odpowiedź na pytanie, jaki jest cel zaangażowania w ten obszar aktywności. Właśnie na ten temat rozmawiamy z Jackiem Wyrzykiewiczem, PR & Marketing Services Managerem w Hochland Polska. Czytaj więcej »
O trendach żywieniowych, nowym bezglutenowym musli oraz promocji marki Sotelli opowiada Karolina Klimaszewska, Kierownik ds. Marketingu i Promocji, Pol-Foods. Czytaj więcej »
O własnym pomyśle na biznes, branży mleczarskiej i rozwoju kategorii serowych rozmawiamy z Edwardem Bajko, Prezesem Spółdzielczej Mleczarni Spomlek. Czytaj więcej »
Marka BLITZbee nie tylko tworzy naturalne i funkcjonalne...
Wywiad z Adamem Dutkowskim – Product Management Managerem w...
Wywiad z Urszulą Bonecką oraz Moniką Ziembowską ...
Trzy pytania do Piotra Pilarskiego, Managera ds. Sprzedaży i...
Wywiad z Aleksandrą Jakubowiak, Martini Marketing Managerką w...
Restauracje działające w sieci Sfinks Polska wypracowały w...
Anna Miernikiewicz objęła stanowisko Prezes Zarządu VIVE...
Coraz większą wagę przykładamy więc do prostoty i...
Stefano Terrazzino czuwa nad Pinsą Italiana i szuka zespołu...
Firma TEMAR Sp. z o.o. Sp. k., jeden z wiodących importerów i...
Na klientów czekają atrakcyjne promocje i degustacje...
W ramach ogólnopolskiego programu „WINIARY Pomagamy w...
Poznaj duet yuzu z cytrusami...
Ice tea to idealny balans między smakiem a funkcjonalnością...
Firma GIBAR wprowadziła nowy wygląd kartonu Śliwki...
Pyszny smak i najwyższa jakość to znaki rozpoznawcze...
Marka Fresh&Fruity ponownie zaskakuje miłośników...
„30 lat razembycia”...
Jeszcze więcej punktów i wyjątkowe nagrody dla klientów...
Startuje kampania z okazji UEFA Women’s EURO 2025...
Tego lata marka Soplica, która w swoim portfolio posiada m.in...
Pełnia smaku piwa nie wymaga alkoholu. Dzięki autentycznym...